fbpx

DOSTAWA

Dostarczymy Twoje zamówienie w każdy zakątek Polski, prosto we wskazany przez Ciebie adres – tak, aby każdy mógł zamówić wymarzone meble bez zbędnych przeszkód. Poniżej zebraliśmy wszystkie przydatne informacje na temat dostawy.

CZAS DOSTAWY

Czas dostawy przedstawiony w ofercie jest różny dla różnych grup produktów. Czas realizacji wynosi około 14-21 dni roboczych.

 Zamówienie realizujemy od momentu zaksięgowania wpłaty, a w przypadku przesyłki pobraniowej – od momentu złożenia zamówienia. Wysyłki realizowane są w dni robocze.

Dostawa towaru odbywa się po produkcji. Termin dostawy uzależniony jest od produkcji oraz tras firm kurierskich, dlatego czas realizacji takich zamówień podejmujemy w dwóch, trzech tygodniach.

Meble oznaczone jako „outlet”,które znajdują się już w magazynie wysyłamy po złożonym zamówieniu. Przesyłka odbywa się w przeciągu od 3 do 7 dni roboczych.

FORMY DOSTAWY

Dostawa odbywa się za pośrednictwem najlepszych kurierów oraz oraz dwóch firm spedycyjnych DPD oraz Inpost..

 

Przesyłki dostarczamy w dni robocze w godzinach od 8.00 do 17:00 w przypadku firm spedycyjnych, w przypadku firm prywatnych przewoźników od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 21:00. 

W przypadku kurierów DPD, Inpost w dniu nadania przesyłki Klient otrzymuje e-mailowo numer listu przewozowego przesyłki, na podstawie którego może sprawdzić jej status na stronie internetowej firmy kurierskiej. Firmy prywatnych przewoźników poinformują  Cię w dniu dostarczenia przesyłki. 

 

Łóżka sypialniane, panele tapicerowane stoły, krzesła, wysyłane są w formie paczek, zapakowane w kartony z dodatkowymi zabezpieczeniami i  waga jednej paczki waha się między 5 kg a 31 kg. Przesyłki te realizują kurierzy DPD, INPOST,  INPOST PACZKOMATY oraz prywatni przewoźnicy. 

Reszta naszych produktów wysyłana jest tylko prywatnymi przewoźnikami, towar zapakowany jest w paczki kartonowe, zabezpieczenia kartonowe, folię oraz folię bąbelkową i jego waga przekracza 31 kg. Należy odpowiednio przygotować się do odbioru takiej przesyłki oraz pamiętać, że mebel będzie wymagał wniesienia, rozpakowania, montażu oraz ustawienia, we własnym zakresie. Montaż jest bardzo prosty i szybki.

W związku z tym, iż kierowca dostarcza danego dnia kilka zamówień prosimy o odbieranie telefonów od kierowcy. Nieodebranie telefonu od kierowcy w dniu dostawy może niestety skutkować nie dostarczeniem towaru.

JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ NA ODBIÓR MEBLI?

W przypadku trudności z dojazdem firmy spedycyjnej do posesji lub miejsca zamieszkania, należy podać taką informację w momencie składania zamówienia (wpisać w komentarzu).

Przed przyjazdem kuriera przygotuj się na odbiór towaru. Pamiętaj, że meble to często duże i ciężkie przesyłki – kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru, zorganizuj miejsce odbioru i osoby do wniesienia towaru.

W momencie odbioru towaru prosimy o uważne sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera przed pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru. W momencie stwierdzenia uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody. Zniszczone opakowanie nie oznacza uszkodzonego produktu, a protokół jest dowodem, że prawdopodobna szkoda mogła powstać podczas transportu, a nie została spowodowana przez Klienta. Bardzo istotne jest, aby prawidłowo spisać protokół – dokładnie opisać stan opakowania oraz umieścić szczegóły, które wskażą, że uszkodzenie powstało w transporcie.

Nie należy odmawiać przyjęcia uszkodzonej przesyłki, ponieważ uszkodzone opakowanie nie oznacza uszkodzonego produktu wewnątrz. Każda przesyłka jest ubezpieczona, więc nawet gdyby okazało się, że po rozpakowaniu produkt jest uszkodzony – w toku postępowania reklamacyjnego wyegzekwujemy roszczenie od firmy transportowej. Warunkiem sprawnego rozpatrzenia reklamacji jest właściwe spisanie protokołu szkody i zgłoszenie powstałej szkody w dniu dostawy. Niesporządzenie protokołu szkody lub niewłaściwe sporządzenie protokołu np. Błędna informacja co do stanu opakowania, zła data na protokole może znacznie wydłużyć czas rozpatrywania reklamacji, a nawet uniemożliwić wyegzekwowanie roszczenia.

W przypadku niemożności spisania protokołu należy sporządzić adnotację na liście przewozowym (informacja o uszkodzeniu, podpis, data i godzina odbioru przesyłki) oraz wykonać zdjęcie lub kopię listu przewozowego.